lördag 8 maj 2010

Vi i stallet

skriver provet;)
sätter ihop ett träns i 5kampen
Team Naffentorp
Jag satte klockan på åtta för att kunna träna till "vi i stallet". Sedan åt jag frukost och segade..
Vid elva va vi i stallet. Jag mockade till Jamjam men sen var det dags att träna igen!.Vi gick in i fikarumet och tryckte in ännu mer "fakta" om hästen mm.
Sedan var det dags att åka. Jag, Hanna och Julia åkte i "min" bil. På vägen dit tog vi en sväng om BurgerKing. En stund senare var vi framme i Vellinge. När vi kom in i cafeterinan satt där redan tre lag. Vi satte oss vid ett av de lediga borden och en liten stund efter kom de sista laget.
Vi skrev två skrivftliga "prov" om de vi hade lärt oss. Medans dom rättade de körde vi femkamp.
De va ass kul men när det var dags att snurra tio varv runt ett spö blev jag spyfärdig och på vägen tillbaka(från spöet till mitt lag) gjorde jag väl en liten omväg och gick in i en ungdoms ledare men vi vann ändå!haha
I slutet av "dagen" fick vi veta vem som vann (på de skriftliga proven)..Naffentorp!!
Vi e ju bara bäst!
(fick typ ett fel per prov. De var ungefär 45 fråger per prov)

1 kommentar: