onsdag 26 maj 2010

Fler sprutor

Samma dag som vi kom hem från serdinien skulle vi åka med Jamjam till veterinären. Vi var där redan klockan åtta men inte hemma föräns halv 12. Jag var jätte nervös. Nu när Vippe hade blivit friskförklarad ville jag att Jamjam också skulle bli det så att vi kunde rida igång dom tillsammans. Men det gick inte enligt planerna, han visade ingenting när jag bara sprang med honom men när vi skulle böja och sedan springa så började han indikera. Han var inte halt eller hade ont men det var risk för att han skulle få det om jag började rida. Så han fick en "omgång" till men om tre veckor ska jag få börja ridsa oavsätt. Det känns jävligt surt, inte att det blev en månad till för det spelar inte så stor roll utan att han kanske aldrig kommer att hålla...

Bilder från när världens bästa häst är hos veterinären kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar