lördag 1 maj 2010

Tävlingar på trelleborgsryttarförening

Lina & Bello på prisutdelningen
Jag & Fredrika
Ärevarv
Fredrika:)
Blicken på nästa!
Hopp

sitter just nu och väntar på bilder från tävlingen..
i alla fall;
Igår firade jag Valborg med Julia Lönn och typ hennes grannar.
När vi kom hem från "festen" tittade vi på en film.
Efter den somnade vi och klockan sju ringde väcka klockan igen.
Vi gick upp, tog på oss, åt frukost och sen cyklade vi till stallet.
När jag kom fram skulle Lina precis lasta. Tio minuter senare va jag
Fredrika Lina och hennes mamma Lisa på väg till Trelleborg.
Detta va Linas andra tävling med bello.
Tävlingen va på gräs och vi var därför tvungna att brodda.
En sten hade fastnat i ett av brodd hålen men efter att lina hade mosat
den så gick det.hehe
Vi fixade allt och sen gick vi till framridningen.
Lina hoppade fram och det såg riktigt bra ut!
Typ en start innan Lina kom vi på att vi hade glömmt nummer lappen i bilen.
Jag sprang för att hämta den men när jag kom tillbaka skulle Lina redan börja på första hindret.
Man det gick bra ändå. Hon kom felfritt och det såg jätte bra ut!:)
Det var lite mer än en timme tills Lina skulle hoppa LD,80 cm(förra klassen va en "LE",70 cm)
Vi åt tillsammans och sen satte jag och Fredrika oss på läktaren.
Vi fotograferade, APLODERADE, spåde i varandras händer mm
Sen var det Lnas tur!.Hon petade ner en i omhoppningen men annars gick det jätte bra!!
Sen tillbaka till stallet pyssla om Jamjam och sedan släppa in hästarna.
foto
: http://mrspope.blogg.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar