söndag 23 maj 2010

Clara Diab enligt Fredrika

fredrikas beskrivning av mig:
Hej Clara! Jag är en precis nolifer som du, så här har du inlägget som du så gärna ville ha.
Clara är en rätt så lång tjej som rider en D-ponny. Men låt dig inte luras! Hon är yngre än vad du tror vilket ibland kan visa sig men vid lite närmare granskning. Clara har 100 munnar och ett öra, detta är en anledning till att man alltid hör hennes röst i stallet. När hon är glad ser hon ut som en :D smiley, när hon ser ledsen ut ser hon ut som en
:( smiley, när hon är störd ser hon ut som en :p smiley osv. Clara har aldrig hunnit bli tuff på ridskolan för hon slutade när hon fortfarande var en liten plutt, detta har satt stora spår i hennes hjärta. Clara kommer aldrig få mocka min mock utan mitt tillstånd.

Fan va kul asså!.de MESTA stämmer;)

Saknar min Jamjam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar