lördag 15 maj 2010

Ribban lör 2010


Jag har precis kommit hem från Ribban. Där funktionerade jag med Mamma, Fredrika och Sara. Det regnade(öste!) ner exakt HELA tiden!.Vi blev dyng "sura" på bara några minuter men var tvungna att vara där i ca fyra timmar!.brabra kämpat säger jag bara!.
Hur gick det då för de duktiga och uthålliga ekipagen?.
Bello: felfri!.men Lina strök sig i LC för hon tyckte att det var för blött.
Leyan: efter två vägringar i LD utgick Katja..
Shogun: Först hoppade Julia honom i LC, han ville inte alls så han vägrade ut sig på andra. Bättre lycka nästa gång!
Sedan var det Amandas tur (LC) , de petade ner en men annars såg det jätte bra ut:)
Vi hann aldrig se Coffe för vi ville bara hem! hehe
Sen var det lite människor från MR där och imorgon ska mamma och Sara tävla!!
Regnade så mkt så jag kunde inte fotografera^^

MIN BEBIS SER SÖMNIG UT:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar