torsdag 13 maj 2010

Redo för ribban

Lina & Coffe över muren
Katjas & Leyans andra träning sedan skadan
Lina & Coffe över en oxer Louvisa & Alice från MRJulia & Shogun precis i uppsprånget
Jag & Leyan:)
Hej!.Igår kom jag hem från hästveda.Hade varit på läger där med klassen.Det var jätte kul men jag saknade Jamjam.Hur min dag har varit,klockan 11 hade jag ätit frukost och var på väg till Jessica för att sedan köra till stallet. När vi kom fram var det hoppträning i ridhuset.
Vi gick in och tittade en stund(se bildern). Efteråt gick vi till stallet för att ta hand om Jamjam. Efter typ tre timmar var vi klara. Då kom pappa så att vi kunde åka till Biltema och köpa lite saker till transporten;)hehe.
En timme på biltema och det var dags att åka tillbaka till stallet igen.
Nu skulle vi provlasta. Det gick ganska bra och när vi skulle lasta ur så gjorde vi det där fram,tror faktiskt att han gillade det'!

1 kommentar: