torsdag 17 juni 2010

Treadstone

Clara & Jamjam
Miriam & Jamjam
Clara & Jamjam

Hej idag red jag i min Treadstone läderridstövlar, 3000kr i Flyinge. Dom är JÄTTE sköna om någon vill veta!.Vid tio tiden cyklade jag och Miriam till stallet. Jag skritade ut med hanna, har
verkligen saknat dig! Jamjam var jättefin och har börjat "lyssna" mer på mina förhållningar med sittsen;)

Efter stallet..

..cyklade vi hem till Miriam. Där åt vi och hämtade badkläder. Sedan cyklade vi till Sibbarp. Hanna, Anna och Emma hade redan kommit. Jag och Miriam gick ut till bryggan för att doppa oss, lika bra att göra det direkt tänkte jag och hoppade från bryggan (effektivt!). Efter badet cyklade Miriam hem, jag stack en stund senare..efter nachosen! Ville egentligen hänga med Hanna o co till en strand i bunkeflo o grilla!!.men planen ändrades så jag hämtade upp Lisa på väg hem och vad med henne en stund:)
Foto: Miriam & Clara



3 kommentarer:

  1. clara! jag ser ut som en sengångare på den bilden, ta bort den nu!

    SvaraRadera
  2. clara! jag ser ut som en sengångare på den bilden ta bort nu!

    SvaraRadera
  3. neej miriam<33inte alls!!((:
    Vi hade jätte kul..

    SvaraRadera