måndag 14 juni 2010

Tretorn

Denna dag har varit den bästa på länge och det bästa är att den inte är slut än!.
Dagen började klockan 7..Halv nio var jag framme i Dalby. Jag knackar på, Lisa är redan i stallet så jag går ut till henne. Idag ska jag rida Freddy! Han är en RIKTIGT fin D-ponny som hon tävlar msv med. Vi gör iårdnig våra hästar. Vi rider både ut och i paddocken, Freddy går jättebra..Älskar att rida honom:) Efteråt hjälper jag Lisa att mocka och tvätta deras jätte fina Lexinton-hästtrailer.. Men det bästa av allt är att jag fick köpa hennes "gammla" tretorn för bara 100kr!!
Dom e grå utan snörning, se bilden.
Sedan till nästa stall, Naffentorp. Borstade Jamjam jätte fint (fast han kommer väl ha rullat sig till imorgon) och gick i 45 min.

-Befinner mig just nu hos familjen Lönn. Amanda fyller år så jag är här på "kalas". Jag och Julia har badat;) haha!

GRATTIS AMANDA PÅ 16 ÅRS DAGEN!

2 kommentarer: