tisdag 15 juni 2010

Rida igen!

Galna Jamjam

Summering av denna dag:
Vaknade hos familjen Lönn
Halv nio var vi i stallet
Julia & co skulle träna
Fotograferade lite med Amanda inne på banan
Sedan gick vi tillbaka till familjen Lönn och tittade på Wallander
Efter det cyklade jag och Julia tillbaka till stallet för att hon skulle med till veterinären
Vi fixade allt och när vi skulle lasta var Jamjam jätteduktig och gick rakt in!
Hos veterinären gick det jättebra:)
Han indikerade väldigt lite på böjprovet och när hon kände igenom honom var han helt "ren"
Plus att han har sammanlagt från första veterinär besöket gått upp 32 kg!.
Jag är riktigt stolt över min fina ponny och imorgon ska jag få rida honom för första gången
Hela sommaren kommer jag att sätta igång Jamjam men det ska bli kul
-Nu ska min blogg inte längre handla om alla veterinärs besök utan om hur vi utveklas och har kul tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar