onsdag 30 juni 2010

Tandläkaren

DAGEN
*Var i stallet klockan 11, då skulle Jamjam skos
*Efter det red jag (han gick superbra) och borstade honom fint :)
*Gjorde iordning mig inför bio (eclips)
*Tog in Jamjam från hagen igen för han skulle "gå till tandläkaren"
*Han var jätteduktig när tandläkaren "fixa" hans tänder. Tandläkaren var SUPER! Han förklarade, ritade upp på tavlan också visade han Jamjam's tänder innan och efter.. Hoppas han inte raspade för mycket, men jag sa ju till honom och somsagt verkade han jätte bra (ska ta reda på vad han hette för honom rekommenderar jag!)
*Jag släppte ut Jamjam i hagen (han var lite svettig efter tandläkaren .. han tyckte nog det var lite läskigt men han var lugn) efter det åkte jag in till stan och precis innan bion var jag inne på Panduro Hobby och köpte rosa pärlor som jag ska ha på min hjälm:) Eclips var även den SUPERbra!. Jag vill också vara vampyr!hehe

- Bilder från tandläkaren kommer !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar