lördag 18 september 2010

Dressyrtävling 2010-09-18 Torns

Hej! Jag har precis komit hem från min första tävling på över ett halvår! Jag fick ca. 58 procent men med tanke på att detta var vår första dressyrtävling och att det blev en dålig start inne på banan så var det helt okej. Han var alldeles för slö vilket sabbade allt och det blev ju inte bättre för att jag nog red fram lite längre. Men jag är ändå nöjd över min ponny och det var jätte mysigt att tävla men jag kan ju inte precis säga att bli 9a av 14 är något att skryta om :/
Fast jag låg ju faktiskt tvåa ett bra tag!

Almänt intryck: Trevlig häst men var idag lite oengagerad och svag i sin bjudning. Tänk på volternas (trav) storlek.

Tyckte iaf att vi absolut var det snyggaste ekipaget!

2 kommentarer:

  1. Clara du är så fantastiskt duktig och snygg i din ryttarmondering....

    SvaraRadera
  2. Helt underbart fina är ni! <3

    SvaraRadera