torsdag 8 juli 2010

Falsterbo Horse Show dag 3

Hejhej!
Idag har varit en väldigt varm dag om ni inte redan märkt det. Jag och Hanna ska snart duscha så det blir en snabbis med bilder imorgon! Vi har inte köpt någonting men jag har provat MÅNGA hjälmar. Jag vill ju ha en gpa men den e dyr så då kanske det blir en jw elr en Carles Owen ayr8 som är lite sportigare men fungerar ändå till dressyr, blå elr svart?
Idag har vi bla tittat på tretorn ponny cup grand prix final och SEB cup gran prix uppe på VIP:en! När det var "banbygg" så hjälpte mamma, Hanna, Lisa(freddys ägare) och hennes mamma mig med vilken hjälm jag skulle ha men jag är ändå kluven..
Vi har träffat lite kända människor som Jens Fredricson och Jan Brink, även två tjejer från ponny akuten.

Hejdå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar