onsdag 7 juli 2010

Falsterbo Horse Show dag 2

Hejsan!
Gick upp klockan nio men var ändå inte på tävlingarna förens elva. Även denna dag har varit super! När vi först kom dit på morgonen var det tänkt att jag och Hanna skulle se Frida tävla men när vi precis hade kommit upp på läktaren så red hon genom mål! Hon fick tolv fel på sin tolvårs dag.. Hon var inte riktigt nöjd med ritten men vi grattar ändå:)
Schabrak problemet är nu avklarat och jag är faktiskt riktigt nöjd med mina två schabrak.
Jag och Hanna tittade även på "Huntingen" och bestämde oss båda för att nog köpa blåa John Whitaker hjälmar. Hittade även några "gpa:aer" som jag egentligen vill ha! Det har kommit en ny model av Gpa speed air så affärer säljer ut dom gamla(finare tycker jag) från 2500 kr!!. men tyvärr var alla hjälmar som jag provade i fel storlekar elr färg.. I slutet av dagen samlade jag och Hanna ihop pantburkar för att få råd till en blomma som Annita skulle ha på sin födelsedag idag! Vi gick förbi Peder Fredriksson som drack det sista ur sin cola så jag gick fram och fråga om jag kunde få den .. men sen råkade vi panta den, hehe!

INKÖP:
Blått "Krafft" allround schabrak med gul kant, 200kr
Vitt "Hippo" hoppschabrak med blå kant, 100kr!
Vita stretch lindor, 40kr!

-URSÄKTA MIN STAVNING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar