lördag 10 juli 2010

Falsterbo Horse Show dag 5

Hej! Jag har redan glömt bort hälften av alla sakerna vi gjort men jag ska försöka att minnas;)
Hanna har tex vunnit en cykelhjälm! Jag skulle egentligen ha spelat in en ringsingnal på när jag sjöng men så paja hela systemet så jag Hanna och Frida satte oss i massagestolarna istället.
När vi skulle in i VIP:en släppte de först in oss, sen körde de ut oss, sen fick vi komma in igen och när vi precis hade hämtat vatten kom en och sa att vi skulle gå ut när vi hade druckit upp men då kom Anette (Hannas mamma) som tur var så vi fick vara kvar med henne.
Vi tittade lite i affärer och efter att jag hade köpt ett par bruna bettringar trodde jag att jag skulle spy! Jag åkte hem och sov i nästan en timme med fläkten blåsande i huvudet.
Gjorde iordning mig till middagen och cyklade tillbaka till Falsterbo.
Där åt vi middag, jag satt med Lisa, Hanna och Frida. Vi tittade på "ponny höjd hopp" där Frida vann. Efter var det "Stor häst höjd hopp" där jag Lisa och en tjej till delade ut blommer, plaketer och skakade han med alla ryttare.. Sen var det fotboll!! Det gick inte så bra för Jacobs lag.. Vi åt efterrätt och åkte sedan hem.

Tack för en toppendag allesammans :D
(Pssst!.Tyvärr kommer det inget inlägg om "falsterbo dag 6" för jag kommer inte ihåg något förutom att det nog var väldigt trevligt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar