tisdag 6 juli 2010

Falsterbo Horse Show dag 1



Hej!
Befinner mig just nu hemma hos min morfar i Skanör med Hanna. Här ska hon och jag bo resten av Falsterbo för detta året. Vi har iaf haft en T O P P E N dag på Falsterbo. Jag har bla träffat Frida Mårtensson som jag inte sett på typ två år.. har saknat dig! Hon ska tävla imorgon så vi säger alla Lycka Till! Mitt inköp idag blev en remontegrimma (en sådan "låg" för 150kr). Imorgon blir det nog en ny hjälm.. antagligen en blå John Whitaker men har inte bestämt mig helt..
Nästa problem är Schabrak, under hela dagen har jag och Hanna letat efter schabrak men inte hittat ett enda (elr jo ett jw som jag nog kommer hem med imorgon) ALLA andra schabrak var både fula och dyra men vi sak ge det en chans till;)
Gå även in på Hannas blogg http://www.haannapanna.blogspot.com/

En sak till, Fick den tröja som jag är model för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar