onsdag 11 augusti 2010

Bommar

Hej! Här kommer min dag fram tills nu:
Jag vakna, gick upp, tog på mig, åt frukost, borsta tänderna och åkte med pappa till Hööks. Vi (jag) tittade runt och hittade en riktigt fin svart lädergrimma för 129kr! Denna var jag bara tvungen att ha!. Men tyvärr var alla i FULL men de hade precis fått in nya så jag ska åka dit och hämta den imorgon:)
Sen åkte jag till Julia, åt och titta på Anna Phil, väldigt mysigt!
Efter det blev det stallet:) Det tog ganska låååångt tid att borsta Jamjam men efter ett tag börja man kunna se prickarna igen (lite överdrivet)När jag hade sadlat mm skrita jag fram tills mamma kom:)Idag skulle vi "gå" över bommar. Det gick jätte bra och han fick lyfta lite på sina fyra ben! Precis när vi var klara börja det regna, snacka om flyt!

Här kommer avståndet mellan bommarna om någon glömt:
Skritt: knappt 1 m
Trav: ca 1-1½ m
Galopp: ca 3 m
(sen får man ju ändra efter hästens steglängd)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar